نگاه کردن به سرگرمی سرگرمی کارت پستال

نگاه کردن به: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    دروازه بان ملی پوش پرسپولیس راجع به شایعاتی که اطراف طرفداری اش از سرخابی های پایتخت وجود دارد، صحبت هایی مطرح کرد.

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    بیرانوند: کی روش و برانکو عالی ترین های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم

    عبارات مهم : برانکو

    دروازه بان ملی پوش پرسپولیس راجع به شایعاتی که اطراف طرفداری اش از سرخابی های پایتخت وجود دارد، صحبت هایی مطرح کرد.

    به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و کلوب پرسپولیس با حضور در برنامه فرمول یک راجع به مباحث مختلفی صحبت کرد.

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    بیرنواند در تصویر العمل به بااهمیت ترین عنوان روز اطراف او، یعنی عدم حضور در جمع 3 بازیکن برتر قاره آسیا، عنوان کرد: هیچگاه در تاریخ، یک دروازه بان جزء 3 مرد برتر سال نبود، نمی درخواست کردند این روند از بین برود. یکی از بازیکنان پرسپولیس این حق را داشت که در جمع برترین ها باشد. مسئولین و فدراسیون ما باید ورود می کردند.

    وی در تصویر العمل به نقش مهدی طارمی در از بین بردن او بیان کرد: مهدی طارمی یک بازیکن خیلی بزرگ است و یکی از عالی ترین های تیم ملی ما هست. من الان خیلی خوشحالم که می گویند بیرانوند به علت محرومیت پرسپولیس محروم شده است است و من خوشحالم که جزء این خانواده محروم هستم. خدا کند این اتفاق صحت نداشته باشد.

    دروازه بان ملی پوش پرسپولیس راجع به شایعاتی که اطراف طرفداری اش از سرخابی های پایتخت وجود دارد، صحبت هایی مطرح کرد.

    اقای تاج گفتند دلواپس نباش

    بیرانوند در بخش بعدی صحبت های خود بیان کرد: قرار بود یک نامه بنویسیم تا مشخص شود آیا این اتفاق رخ داده هست. قبل از بازی با السد، یکی از سایت ها سه نامزد را اعلام کرد که من جزء این سه نفر بودم. بعد از این بازی نیز یک سایت نوشت و در آخر مسابقه های نیز سایت معتبر گل این عنوان را انتشار داده است و مطمئناً خبری که دروغ باشد را نخواهد نوشت. این خبر مردم کشور عزیزمان ایران را امیدوار کرد و به همین علت منم امیدوار بودم. خیلی ها به من تبریک گفتند؛ ولی من خودم شک داشتم. لیکن هیچ دروازه بانی تا به حال در جمع برترین ها نبوده هست. اکنون سه بازیکن حضور دارند که هیچکدام حتی جام جهانی نیز نرفتند. مسئولین فدراسیون ما باید مقداری مشورت می کردند. آقای تاج به من گفت دلواپس نباش و تو عالی ترین می شوی؛ ولی این اتفاق رخ نداد. یک ماه دیگر جام ملت ها خواهد بود و وقت دارم در آنجا تلاش کنم. 45 روز دیگر بازی داریم و امیدوارم این اتفاق را جبران کنم.

    ماشین من و همسرم

    علیرضا بیرانوند در خصوص ماشین باز بودنش گفت: من لکسوس NX را سال گذشته گرفتم و هنوز هم دارم. جز این یک پژو 207 هم دارم که که جهت خانمم است و با آن به سر تمرین می روم و کارها را انجام می دهم. وحید امیری هم یک ماشین مثل من دارد که اصلا از آن کار نمی کشد و فکر کنم کلا 500 دونه با آن کار کرده هست. فقط با 206 سر تمرین می آمد و به منزل می رفت. وحید یک بازیکن احساساتی است که اصلا دوست ندارد در چشم باشد. بعضی موقع ها با او شوخی می کردیم که ماشین را بیرون بیاور تا حرکتی کند. ولی اصلا ماشین را استارت نمی زند و فکر می کنم تا الان باطری اش خوابیده است.

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    وی در خصوص مشکلاتی که در اینترنت برایش به وجود آمده است گفت: بعضی به من می گویند که آیا هنگامی که می خواهی شوت بزنی، به دستکش تف می کنی؛ خب این نوعی تمرکز هست. هم چنین دستکش ها باید چسبندگی داشته باشند تا کارایی مورد نیاز به وجود آید. شاید شوت من درست در نقطه ای فرود آمد که ضدحمله شد و بازیکن ضربه را زد و باید ما از قبل آماده باشیم. طرفداران واقعی من کسانی بودند که جهت بنده در اینترنت جوک درست کردند. من قربان طرفداران تیم استقلال می روم که خیلی به من انگیزه دادند. قبل از جام جهانی کلی جهت من سوژه درست کردند و با حرفم راجع به رونالدو کلی شوخی کردند. بالاخره این حرف جهت بقیه سنگین بود. بیرانوند در لیگ کشور عزیزمان ایران و رونالدو در عالی ترین سطح لیگ خارجی هست. ولی تمام این طنزها به من انرژی داد و باعث نمایش خوبم شد. به عنوان نمونه گفتند بیرانوند عمر خریبین را آقای گل آسیا کرد؛ چه برسد به رونالدو. ولی این کری ها به علیرضا بیرانوند انگیزه داد و من از آن لذت بردم.

    دروازه بان ملی پوش پرسپولیس راجع به شایعاتی که اطراف طرفداری اش از سرخابی های پایتخت وجود دارد، صحبت هایی مطرح کرد.

    منصوریان گفت بیا به استقلال برویم

    او در یکی از بخش های صحبت هایش به عنوان حاشیه طرفداری اش از پرسپولیس یا استقلال در سال های گذشته پرداخت.

    گلر تیم ملی در این باره گفت: با اشاره به اینکه تاکنون دو بار راهی کلوب استقلال شده است در این خصوص گفت: من قبل از اینکه راهی پرسپولیس شوم از استقلال پیشنهاد داشتم و دو بار در دفتر کلوب استقلال حاضر شدم. یک بار هم قبل از آن با آقای کاشانی صحبت کرده بودم. آقای علیرضا منصوریان هم به من گفت به استقلال می روم و با هم برویم. من گفتم آقا من از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم. ایشان هم گفت یک چیزی به تو بگویم؛ هنگامی که به آن تیم می روی دیگر نمی توانی احساسات هواداران را در نظر نگیری و اصلا دیگر نمی شود به تیم برابر بروید.من هم همین حس را دارم و با اینکه وقت حضور در نفت میل به داشتم به یکی از این دو تیم بروم تا پیشرفت کنم، حالا کاملا به پرسپولیس و هوادارانش وابسته شده است ام و کاملا به این تیم عرق دارم.

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    کی روش و برانکو عالی ترین های آسیا

    بیرانوند که همزمان در پرسپولیس و تیم ملی فیکس هست، در تصویر العمل به اختلافات میان برانکو و کی روش، گفت: من افتخار می کنم شاگرد دو نفر از عالی ترین های حال حاضر آسیا هستم. کی روش در تیم ملی همه مردم را خوشحال کرده هست. ما دو بار به جام جهانی رفتیم، امتیازات خوبی گرفتیم و نمایش خوبی داشتیم. احساس می کنم مردم یک مقداری از تیم ملی دور شدند ولی باید ما را حمایت کنند.

    دروازه بان پرسپولیس در رابطه با سابقه همکاری با برانکو اضافه کرد: برانکو یک مربی است که در این 3 سال خیلی پرسشها را به من یاد داده هست. او اخلاق خیلی خوبی دارد و اصلا از کمبودها حرف نمی زند. او هیچ وقت ناله نکرده که من پول و بازیکن ندارم. خیلی وقت ها ما مسئله مالی داشتیم؛ ولی او ورود کرده و به کلوب رفته هست. دیدید که ما با چه تیمی نتیجه گرفتیم. برابر پیکان به مشکل یازده نفر بودیم و به مربی بدنساز تیم گفتیم که زلاتکو را جهت حضور در ترکیب آماده کند. من سرباز این دو تیم هستم و در پرسپولیس وظیفه شاد کردن 40 میلیون نفر و در تیم ملی وظیفه شاد کردن 80 میلیون نفر را دارم.

    مردم از تیم ملی دور شده است اند

    دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در بخش بعدی صحبت های خود گفت: بعد از جام جهانی تیم ملی ما به شکلی بود که همه می درخواست کردند با ما بازی کنند. ما دو بازی در آزادی بعد از جام جهانی انجام دادیم و در بازی آخر ما 500 نفر آمدند که این خیلی بد هست. این بازی، مسابقه بدرقه ما بود و دیگر بازی نخواهیم داشت.

    بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا حریفان تیم ملی کشور عزیزمان ایران ضعیف نبودند، بیان کرد: با تیم های خیلی خوبی بازی کردیم. بولیوی و ونزوئلا تیم های خوبی بودند. ونزوئلا با ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و امارات بازی کرده هست. این تیم ها حریف رقیبان ما در آسیا نیز بودند. مردم از ما انتظار دارند که قهرمان آسیا شویم و در تیم ملی نیز شجاعی و کی روش نیز همین را می گویند. به ما می گویند اگر ما قهرمان نشویم، هر آنچه در جام جهانی کاشتیم، از بین می رود.

    بیرانوند و خط خوردن سید جلال

    بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا با کی روش راجع به سید جلال حسینی صحبت نکردی، گفت: وظیفه ما تمرین کردن هست. تنها در شرایطی می توانیم صحبت کنیم که مسئله انضباطی باشد و ما هیچگاه به خود اجازه نمی دهیم که با مربی صحبت کنیم و در باره خط خوردن بازیکن ها سئوال کنیم یا سفارش کسی را بکنیم . از لحاظ فنی، حرف اول را سرمربی می زند.

    با شخصی شدن گرشاسبی می ماند

    وی در بخش بعدی صحبت های خود راجع به جدایی احتمالی گرشاسبی، بیان کرد: در مورد جا به جایی گرشاسبی صحبت شده است هست. هر کسی مدیرعامل پرسپولیس شود، خوشبخت ترین مدیرعامل دنیا است؛زیرا مسئله مالی و طلب باقی نمانده هست. هر مدیر عاملی قبلا می آمد، بدهکاری داشت. بازیکنان خارجی می آمد و بدهکاری ایجاد می شد و این اتفاق جهت گرشاسبی رخ داد؛ ولی همه دیدند که گرشاسبی به تنهایی چه می کند. او به منزل بشار رسن رفت تا به او تسلیت بگوید و همه می دانند که او تنها بود. سید جلال همه ما را جمع می کرد تا از مدیرعامل و هیات مدیره ؟؟ کنیم. نمی دانم قرار است به علت بازنشستگی برود یا نه؛ ولی می دانم می شود با شخصی شدن استقلال و پرسپولیس، او در کار خود بماند.

    اصلا من متولد 1350!

    بیرانوند در باره ابهامات ایجاد شده است راجع به تاریخ تولد او بیان کرد: نمی دانم آیا دنبال صغر سنی هستند؟ می شود لطفا به من بگویید؟ اصلا من متولد 50 هستم. چه فرقی می کند؟ اگر متولد 50 باشم، بازنشسته هستم؟ این مباحث از نظر معنوی و روانی تاثیر می گذارد. در بعضی از دیدارها مانند دربی شیطنت هایی می شود. من یک برادر دارم. خودم نیز ازدواج کردم و دو فرزند دارم. سومی نیز در راه نیست و تمرکزم را روی فوتبال گذاشته ام. خیلی ها زوم کرده بودند و به محله ما رفته بودند. پدر من در شناسنامه 10 سال کوچکتر هست. پدر من نیز شناسنامه خود را دیر گرفته است و موقعی که 10 یا یازده سال داشته، شناسنامه گرفته هست. هنگامی که با هم می رفتیم کار محضری انجام بدهیم، همه تعجب می کردند. من صغر سن ندارم.

    می خواهم از یک تیم خوب شروع کنم

    بیرانوند راجع به پیشنهاد از لیورپول و رفتن از پرسپولیس، عنوان کرد: حضور در این تیم یکی از آرزوهای من هست. خیلی دوست دارم در تیم های مطرح اروپا بازی کنم. تمرین و تلاش می کنم تا به این نشانه برسم و این اتفاق جهت من رخ دهد. یک پیشنهاد بسیار خوب داشتم و می توانستم به این تیم ها برسم؛ ولی می خواستم در نخستین گزینش به یک تیم مطرح بروم. بعضی ها به سراغ تیم های پایین تر می روند تا پیشرفت کنند و این عنوان وقت بر هست؛ ولی من می خواهم اگر اتفاقی می افتد، همین حالا باشد. مدیر برنامه ها همین حالا اسم تیم هایی را می آورد که جهت من هم عجیب است و به دنبال جلسه با این تیم هاست؛ ولی من با پرسپولیس قرارداد دارم.

    کدام سال پرسپولیس کمتر از 25 گل خورده است؟

    وی ادامه داد: پیشنهادات خوبی بعد از جام جهانی داشتم و از لحاظ مالی یک پیشنهادی به من شده است بود که هر کسی جای من بود می گفت اگر رضایت نامه ندهید، خودم را آتش می زنم. تیم های ترکیه ای و تیم های بهتر بودند؛ ولی من شرایط برانکو را درک کردم. او به من گفت تیم ما نیاز دارد و اگر بمانی کار خیلی سخت است و ممکن است که پشیمان شوی ولی من تصمیم گرفتم که در پرسپولیس بمانم تا فینال آسیا بروم. خیلی ها به من گفتند تو 2 سال قهرمان شدی و امسال اگر بمانی با رفتن بازیکن ها، تیم ضعیف می شود و شرایط به هم می ریزد. من به خودم گفتم این عالی ترین موقعیت جهت من است و من دوست دارم در تیم ضعیف بازی کنم؛ لیکن زیاد دیده می شوم. در تمرینات، من هر لحظه در تیم ذخیره قرار می گیرم؛ لیکن دوست دارم تحت فشار باشم. خیلی ها به من می گفتند توپی روی دروازه من نمی آمد؛ ولی شما بگویید در کدام سال پرسپولیس کمتر از 25 گل خورده است؟ در این دو سال ما زیاد از 13 سال گل نخوردیم. پرسپولیس را گزینش کردم تا زیاد خود را نشان دهم. اگر دفاع شما خوب باشد، کار سخت می شود؛ لیکن در طول 90 دقیقه هنگامی که یک توپ بیاید، شما سرد هستی و راحت گل می خوری. نمی خواهم بگویم امسال پرسپولیس ضعیف هست؛ ولی به خودم گفتم که امسال می مانم تا خودم را ثابت کنم و نشان بدهم اینکه می گویند اگر برانکو درون دروازه بود، باز هم گل نمی خوردیم، درست نیست و خواستم خودم را نشان بدهم.

    شوخی با قهرمانی استقلالی ها

    در بخش بعدی، بیرانوند راجع به ستاره های آسیایی استقلال صحبت های جذابی با طعم کری مطرح کرد و افزود: نمی خواهم چیزی بگویم که استقلالی ها ناراحت بشوند . ولی به آقای موسوی، مالک زاگرس که یک استقلالی دو آتشه هست، گفتم که یک ویدئو از بازی فینال آسیا بیاورید. به ما تابلو نشان می دهند که مراسم خوش حالی سالگرد تولد بازی های آسیایی هست؛ ولی واقعا هست؟ حالا اشکال ندارد و مبارکشان باشد.

    واژه های کلیدی: برانکو | بازیکن | استقلال | استقلال | بازیکنان | بیرانوند | پرسپولیس | پرسپولیس | جام جهانی | دروازه بان

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند

    کی‌روش و برانکو بهترین‌های آسیا هستند/ منصوریان گفت بیا به استقلال برویم ، بیرانوند


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار