نگاه کردن به سرگرمی سرگرمی کارت پستال

نگاه کردن به: سرگرمی سرگرمی کارت پستال روز پدر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دونالد ترامپ، تنها کسی که می‌تواند این رویا را از مردم بگیرد! ، جام‌جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا

    آمریکا جهت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ پیشنهاد داده، ولی بر هیچکس پوشیده نیست که اوضاع ایجاد شده است در این کشور به وسیله دونالد ترامپ، می‌تواند اصلی‌ترین علت جهت از

    دونالد ترامپ، تنها کسی که می‌تواند این رویا را از مردم بگیرد! ، جام‌جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا

    جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا / دونالد ترامپ، تنها کسی که می تواند این رویا را از مردم بگیرد!

    عبارات مهم : آمریکا

    آمریکا جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ پیشنهاد داده، ولی بر هیچکس پوشیده نیست که اوضاع ایجاد شده است در این کشور به وسیله دونالد ترامپ، می تواند مهم ترین علت جهت از دست رفتن این وقت باشد.

    خبر اعلام آمادگی کشوری مثل آمریکا جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ در نگاه اول می تواند خبر بسیار امیدوار کننده ای باشد. جهت همه آنهایی که هر لحظه می درخواست کردند دیوار بین ورزش و سیاست را فرو ریخته ببینند. آمریکا، مکزیک و کانادا سه کشوری هستند که به صورت یکسان جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام آمادگی کردند. جام جهانی ۲۰۲۶ جهت نخستین بار با ۴۸ تیم برگزار خواهد شد. تغییری که جیانی اینفانتینو بعد از نشستن روی صندلی سپ بلاتر در فرمت بازی های جام جهانی ایجاد کرده است.

    دونالد ترامپ، تنها کسی که می‌تواند این رویا را از مردم بگیرد! ، جام‌جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا

    این عوض کردن در ابتدا با انتقاد و تصویر العمل منفی بسیاری از کارشناسان فوتبال و البته فدراسیون های فوتبال متفاوت روبرو شد. منتقدین ادعا می کنند که زیاد شدن تعداد تیم های جام جهانی از ۳۲ به ۴۸ موجب افزایش تیم های درجه پایین تر می شود و این اتفاق به شدت سطح کیفی بازی ها را پایین می آورد. همانطور که یورو ۲۰۱۶ به جای ۱۶ تیم با ۲۴ تیم برگزار شد و در بعضی از بازی ها روند جام آنطور هیجانی و مطابق میل فوتبال دوست ها پیش نرفت. با این حال اگر میزبانی یکسان کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا پذیرفته شود، جام جهانی ۲۰۲۶ نخستین دوره ای خواهد بود که هم با ۴۸ تیم برگزار می شود و هم ۳ کشور میزبان هستند.

    آمریکا درخواست خودش به فیفا را اعلام کرده هست. ولی در این میان یک مسئله بزرگ وجود دارد که نمی شود به آن فکر نکرد. مردم آمریکا شاید هیچگاه فکر نمی کردند که مدیر جمهور کشورشان موجب از دست رفتن یک وقت شود. مدیر جمهوری که چندان محبوب نیست و رفتارهای عجیب و غریبش حتی موجب نارضایتی گروه هایی از طرفدارانش هم شده است است.

    آمریکا جهت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ پیشنهاد داده، ولی بر هیچکس پوشیده نیست که اوضاع ایجاد شده است در این کشور به وسیله دونالد ترامپ، می‌تواند اصلی‌ترین علت جهت از

    تصمیم جنجالی ترامپ در منع ورود ۷ کشور به آمریکا همان تصمیمی است که میزبانی جام جهانی زیر سایه اش رفته هست. در واقع شاید دونالد ترامپ تنها عاملی است که می تواند موجب از دست رفتن امکان میزبانی جهت آمریکا باشد. این چیزی است که ‹‹ چارلی استیلیتانو ›› یکی از مدیران اجرایی ورزشی در کشور آمریکا هم به آن اشاره کرده هست. چارلی که به عنوان کارشناس در رادیو هم فعالیت می کند، یکی از مسئولان برگزاری بازی های تابستانی و جام جهانی نیز است.

    او راجع به رفتارهای عجیب ترامپ و خطر از دست رفتن میزبانی جام جهانی گفته: ‹‹ کشور ما درخواست خودش جهت میزبانی را ارسال کرده و من از بابت بسیار خوشحال هستم. ولی این ماجرا بعد دیگری هم دارد. هر روز صبح که من از خواب بلند می شود، توئیت جدیدی از مدیر جمهور کشورم می بینم و احساس می کنم تنها چیزی که می تواند آمریکا را از این میزبانی دور نگه دارد، خود دونالد ترامپ هست. اتفاقی که امیدوارم رخ ندهد و من هم اصلا نمی خواهم آن را تصور کنم. ››

    ترامپ و توئیت هایش این روزها به شدت خبرساز شده است اند. مدیر جمهور تازه آمریکا فعالیت های خودش در توئیتر را از همان پیش از انتخابات شروع کرد. هنگامی که که توئیتر را عالی ترین رسانه جهت کل کل هایش با هیلاری کلینتون می دانست. ترامپ و توئیت هایش از یک جایی به بعد به شدت سوژه شدند. مخصوصا هنگامی که که غلط های املایی مدیر جمهور آمریکا در نوشتن توئیت هایش شروع شد.

    دونالد ترامپ، تنها کسی که می‌تواند این رویا را از مردم بگیرد! ، جام‌جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا

    او در صفحه توئیترش جهت نزدیک به ۳۷ میلیون دنبال کننده توئیت می کند. جدای از این، مردم از مدیر جمهور کشورشان اصلا نمی توانند چنین چیزی را قبول کنند که توئیت هایش با غلط املایی روبرو باشد. ترامپ بعد از فاجعه توفان هاروی در ایالت تگزاس اقدام به نوشتن توئیتی کرد. توئیتی که برایش کم دردسرساز نشد. او در این توئیت به جای استفاده از کلمه ‹‹ healing ›› به معنای خوب شدن، این کلمه را به اشتباه به صورت ‹‹ heeling ›› نوشته بود. اشتباهی که به شدت در اینترنت سر و صدا به پا کرد. جالب اینجاست که این نخستین بار نبود که دونالد ترامپ در توئیت هایش دچار اشتباه می شد. بارها حتی پیش آمده که مدیر جمهور آمریکا یک توئیت را با غلط املایی منتشر و سپس آن را پاک کرده، ولی دوباره و در تکرار آن توئیت هم دچار اشتباه تایپی شده است است!

    نه اینکه غلط های املایی دلیلی باشد جهت از دست رفتن میزبانی جام جهانی؛ ولی مردم آمریکا از این غلط های عجیب و تصمیمات عجیب تر ترامپ برداشت می کنند که او پرستیژی به عنوان یک مدیر جمهور می خواهند را دارا نیست. جهت مردم آمریکا بسیار سخت است که میزبانی چنین تورنمنتی را از دست بدهند. آنها پیش از این یکبار در سال ۱۹۹۴ به تنهایی این تورنمنت را در کشور خود برگزار کردند و حالا بعد از بیش از دو دهه قصد تکرار چنین اتفاقی را دارند. فکر کردن به از دست رفتن میزبانی جام جهانی جهت مردم آمریکا هنگامی که سخت تر می شود که امکانات کشورشان جهت برگزاری این بازی ها را به یاد بیاورند.

    آمریکا جهت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۶ پیشنهاد داده، ولی بر هیچکس پوشیده نیست که اوضاع ایجاد شده است در این کشور به وسیله دونالد ترامپ، می‌تواند اصلی‌ترین علت جهت از

    سونیل گولاتی، مدیر فدراسیون فوتبال آمریکا، در آخرین اظهارنظری که راجع به میزبانی این کشور کرده، گفته که بسیار خوشحال و امیدوارست که چنین اتفاقی بیفتد. طبق گفته او، از همین حالا استادیوم ها آماده هستند. ایستگاه های قطار جهت همه شهرها سامان دهی شدند و اتوبان ها هیچ گونه ترافیکی به خود نخواهند دید. گولاتی همچنین با رؤسای فیفا، یوفا و منطقه کونکاکاف راجع به برگزاری بازی ها در آمریکا صحبت کرده هست. چارلی استیلیتانو نیز با شنیدن این حرف ها از زبان آقای گولاتی، نسبت به فراهم بودن شرایط تصویر العمل نشان داده و گفته اگر چنین اتفاقی نیفتد، واقعا شبیه به یک کابوس خواهد بود.

    عدم محبوبیت ترامپ در سطح جهانی هم زیاد شده است هست. جهت اثبات این عنوان می توان به میزبانی پاریس از المپیک ۲۰۲۴ اشاره کرد. قطعی شدن میزبانی شهر پاریس جهت المپیک سال ۲۰۲۴ در شرایطی اتفاق افتاد که لس آنجلس نیز جهت برگزاری این بازی ها درخواست داده بود. ولی ‹‹ IOC ›› در نهایت رای به میزبانی تنهای پاریس داد. رایی که اصلا به ریاست جمهوری ترامپ بی ربط نبود. ترامپ پیش از این در توئیتی گفته بود جهت برگزاری بازی های المپیک در لس آنجلس می جنگیم، ولی این اتفاق نیفتاد تا اریک گارستی، شهردار این شهر، اعلام کند که لس آنجلس باید جهت المپیک ۲۰۲۸ آماده شود.

    دونالد ترامپ، تنها کسی که می‌تواند این رویا را از مردم بگیرد! ، جام‌جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا

    از دست رفتن میزبانی المپیک، شروعی بود جهت وحشت مردم کشور آمریکا. آنهایی که اصلا دوست ندارند فرصتی مثل میزبانی جام جهانی را هم از دست بدهند. جیانی اینفانتینو، مدیر فیفا، که نظرش راجع به چنین اتفاقی بسیار مهم هست، آخرین بار که راجع به میزبانی آمریکا و قانون های عجیب ترامپ صحبت کرده، اینطور تصویر العمل نشان داده: ‹‹ من به تصمیمات رییس جمهور آمریکا احترام می گذارم و بر این باور هستم که او مصلحت کشور خود را در نظر دارد، ولی باید بگویم که چنین تصمیماتی در درخواست میزبانی این کشور جهت جام جهانی ۲۰۲۶ تاثیر خواهد گذاشت. هنگامی که تیمی به جام جهانی راه پیدا می کند، طبیعی است که هواداران زیادی از این تیم به کشور میزبان سفر خواهند کرد تا تیم محبوب خود را تشویق کنند. با این شرایط آمریکا چگونه می توان جام جهانی را برگزار کرد؟ ›› اینفانتینو در آخر همه این صحبت ها آب پاکی را روی دست آمریکایی ها ریخته و اعلام کرده هر کشوری جهت اینکه بتواند میزبانی جام جهانی را داشته باشد، باید شرایط فیفا را قبول کند.

    اخبار ورزشی – خبرآنلاین

    واژه های کلیدی: آمریکا | برگزاری | آمریکایی | جام جهانی | جام جهانی | رییس جمهور | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار